W związku z zarządzeniem Rektora WSM 1/03/2020 z dnia 11 marca 2020 w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-coV-2, rekrutacja na semestr jesienno-zimowy 2020/2021 będzie przeprowadzana na odległość (do odwołania).
Rekrutacja jest dwuetapowa:
1. rekrutacja online
W systemie IRK kandydat musi założyć konto.
Zalogować się na swoje konto i wypełnić wszystkie wymagane zakładki aż do zakładki wydruki.
Wydrukować podanie o przyjęcie (kwestionariusz osobowy), formularz uzupełniający dane osobowe, formularz RODO oraz formularz wyboru programu promocji i oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem promocji.
Podpisać wszystkie dokumenty w wymaganych miejscach.
2. dostarczenie dokumentów
Wszystkie wydrukowane i podpisane dokumenty oraz oryginały wszystkich wymaganych dokumentów (świadectw, dyplomów, zdjęcie itp.) wraz z kopiami przesłać pocztą/kurierem na adres uczelni z dopiskiem REKRUTACJA
adres:
Wyższa Szkoła Menedżerska
REKRUTACJA
ul. Kawęczyńska 36
03-772 Warszawa
Dział rekrutacji po otrzymaniu kompletu dokumentów i weryfikacji ich zmieni w systemie IRK status z KANDYDATA na ZAKWALIFIKOWANY. Będzie to informacja dla kandydata, że wszystkie dokumenty dotarły i zostały sprawdzone. Po zmianie statusu na ZAKWALIFIKOWANY kandydat będzie mógł wydrukować umowę w dwóch egzemplarzach. Umowę należy podpisać czytelnie oraz parafować na każdej stronie, Umowę należy dostarczyć do działu rekrutacji (osobiście lub przesłać pocztą/kurierem). Oryginały dokumentów kandydat będzie mógł odebrać w późniejszym terminie w dziekanacie.
Wyniki rekrutacji kandydaci poznają po 20 lutym, w systemie IRK zostanie zmieniony status z ZAKWALIFIKOWANY na PRZYJĘTY, dodatkowo zostanie zamieszczona na stronie lista osób przyjętych z podziałem na grupy.
OSOBY DOKONUJĄCE WPŁAT PROSZONE SĄ O WPISYWANIE *NAZWISKA I IMIENIA* KANDYDATA NA STUDIA W PRZELEWACH CELEM UNIKNIĘCIA POMYŁEK I USPRAWNIENIA SYSTEMU KSIĘGOWANIA