Absolwenci Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie i Liceum Akademickiego WSM w Warszawie, decydujący się na studia na naszej Uczelni są objęci promocją:

opłata rekrutacyjna w wysokości 0 zł.

Program przewiduje zniżkę 5% na 50% okresu studiowania dla dzieci absolwentów lub obecnych studentów WSM w Warszawie.


Szczegóły w regulaminie poniżej

Każdy student Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie ma możliwość złożenia wniosku o przyznanie stypendium. Uczelnia oferuje stypendia socjalne, sportowe, naukowe, dla osób niepełnosprawnych, a także zapomogi.


Studenci WSM mają możliwość skorzystania z ofert pracy proponowanych przez poszczególne komórki organizacyjne szkoły. Aktualne oferty pracy zamieszczane są na stronie internetowej.

INFORMACJA DLA KANDYDATÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O PRZYJĘCIE DO WYŻSZEJ SZKOŁY MENEDŻERSKIEJ W WARSZAWIE NA SEMESTR JESIENNO-ZIMOWY 2021/2022

W związku z zarządzeniem Rektora WSM 1/03/2020 z dnia 11 marca 2020 w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-coV-2, rekrutacja na semestr jesienno-zimowy 2021/2022 będzie przeprowadzana na odległość (do odwołania).

Rekrutacja jest dwuetapowa:

1. rekrutacja online


W systemie IRK kandydat musi założyć konto.
Zalogować się na swoje konto i wypełnić wszystkie wymagane zakładki aż do zakładki wydruki.
Wydrukować podanie o przyjęcie (kwestionariusz osobowy), formularz uzupełniający dane osobowe, formularz RODO oraz formularz wyboru programu promocji i oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem promocji.
Podpisać wszystkie dokumenty w wymaganych miejscach.


2. dostarczenie dokumentów


Wszystkie wydrukowane i podpisane dokumenty oraz oryginały wszystkich wymaganych dokumentów (świadectw, dyplomów, zdjęcie itp.) wraz z kopiami należy dostarczyć osobiście do działu rekrutacji po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się na konkretny dzień i godzinę lub przesłać pocztą/kurierem na adres uczelni z dopiskiem REKRUTACJA. 

Przyjmujemy tylko komplet dokumentów.

adres:
Wyższa Szkoła Menedżerska
REKRUTACJA
ul. Kawęczyńska 36
03-772 Warszawa

Dział rekrutacji po otrzymaniu kompletu dokumentów i weryfikacji ich zmieni w systemie IRK status z KANDYDATA na ZAKWALIFIKOWANY. Będzie to informacja dla kandydata, że wszystkie dokumenty dotarły i zostały sprawdzone. Po zmianie statusu na ZAKWALIFIKOWANY kandydat (który przesłał komplet dokumentów) będzie mógł wydrukować umowę w dwóch egzemplarzach. Umowę należy podpisać czytelnie oraz parafować na każdej stronie, Umowę należy dostarczyć do działu rekrutacji (osobiście lub przesłać pocztą/kurierem). Oryginały dokumentów kandydat będzie mógł odebrać w późniejszym terminie w dziekanacie.

Wyniki rekrutacji kandydaci poznają po 20 września 2021 r., w systemie IRK zostanie zmieniony status z ZAKWALIFIKOWANY na PRZYJĘTY, dodatkowo zostanie zamieszczona na stronie lista osób przyjętych z podziałem na grupy.

OSOBY DOKONUJĄCE WPŁAT PROSZONE SĄ O WPISYWANIE *NAZWISKA I IMIENIA* KANDYDATA NA STUDIA W PRZELEWACH CELEM UNIKNIĘCIA POMYŁEK I USPRAWNIENIA SYSTEMU KSIĘGOWANIA

Nie. Proces rekrutacji jest dwuetapowy:

  • Etap pierwszy – rekrutacja w systemie on-line
  • Etap drugi – dostarczenie kompletu dokumentów

    W czasie pandemii wirusa SARScoV-2 komplet dokumentów możesz dostarczyć pocztą/kurierem na adres: Wyższa Szkoła Menedżerska (REKRUTACJA) 
    ul. Kawęczyńska 36, 03-772 Warszawa

- Na stronie www.wsm.warszawa.pl kliknij REKRUTACJA ONLINE
- Załóż konto (rejestracja)
- W czasie rejestracji podasz swój adres email, który będzie Twoim loginem
- Na podany przez Ciebie adres email otrzymasz link aktywacyjny do systemu IRK
- Zaloguj się do systemu IRK
- Uzupełnij wymagane pola: dane osobowe – zdjęcie - wykształcenie – kierunek – deklaracje - wybór planu finansowania oraz w przypadku osób rekrutujących się na studia II stopnia – dyplom.
- Z zakładki „wydruki” pobierz i wydrukuj dokumenty (podanie, formularz uzupełniający dane osobowe, RODO)
- Przyjdź do Działu Rekrutacji WSM z wydrukami oraz kompletem dokumentów lub prześlij pocztą/kurierem


W czasie pandemii wirusa SARScoV-2 komplet dokumentów możesz dostarczyć pocztą/ kurierem na adres: Wyższa Szkoła Menedżerska (REKRUTACJA)
ul. Kawęczyńska 36, 03-772 Warszawa

Wymagane dokumenty (OBYWATEL POLSKI)
- Podanie o przyjęcie (kwestionariusz wydrukowany z systemu IRK)
- oryginał, odpis lub duplikat świadectwa dojrzałości wraz z kserokopią (dotyczy kandydatów na studia I stopnia oraz studia jednolite magisterskie)
- świadectwo ukończenia szkoły średniej wraz z kserokopią (w przypadku kandydatów posiadających nową maturę. Dotyczy kandydatów na studia I stopnia oraz studia jednolite magisterskie)
- dyplom ukończenia studiów wyższych wraz z kserokopią (dotyczy kandydatów na studia II stopnia) lub zaświadczenie o obronie
- dowód osobisty do wglądu (Należy wypełnić i podpisać formularz uzupełniający dane osobowe wydrukowany z systemu IRK)
- 1 aktualne zdjęcie, takie jak zostało wgrane do systemu IRK (format 35x45mm)
- potwierdzenie wniesienia opłaty za przeprowadzenie rekrutacji na konto Uczelni
Przyjmujemy tylko komplet dokumentów


Wymagane dokumenty (OBCOKRAJOWIEC)
- Podanie o przyjęcie (kwestionariusz wydrukowany z systemu IRK)
- oryginał świadectwa dojrzałości lub dokumentu równoważnego (Dotyczy kandydatów na studia I stopnia oraz studia jednolite magisterskie)
- oryginał dyplomu ukończenia studiów wyższych (dotyczy kandydatów na studia II stopnia)
- Tłumaczenia przez tłumacza przysięgłego w Polsce (świadectwo, dyplom, zaświadczenie lekarskie)
- zaświadczenie z kuratorium oświaty o uznawalności świadectwa/dyplomu, jeżeli jego uznanie za równoważne z odpowiednikiem Polskim nie może nastąpić na podstawie umowy międzynarodowej
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów
- Paszport do wglądu (Należy wypełnić i podpisać formularz uzupełniający dane osobowe wydrukowany z systemu IRK)
- Wiza
- Ubezpieczenie
- 1 aktualne zdjęcie, takie jak zostało wgrane do systemu IRK (format 35x45mm)
- zaświadczenie o zameldowaniu w Polsce lub umowa najmu (jeśli student nie będzie mieszkał w domu studenta)
- certyfikat potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie B2 (lub języka angielskiego w przypadku studiów w języku angielskim)
- potwierdzenie wniesienia opłaty za przeprowadzenie rekrutacji i czesnego za 1 semestr na konto Uczelni (patrz promocje)
Jeśli w imieniu studenta dokumenty będzie składała inna osoba, będzie potrzebne pełnomocnictwo notarialne na złożenie, odbiór i podpisywanie dokumentów w imieniu studenta oraz tłumaczenie tego pełnomocnictwa.
W terminie późniejszym można dostarczyć: wizę, polisę ubezpieczeniową, potwierdzenie zameldowania lub umowa najmu.

Tak, ponieważ od razu podpisujemy umowę o studiowaniu. Jeśli student z jakiegoś powodu nie ma możliwości dostarczenia dokumentów osobiście, może to zrobić za pośrednictwem pełnomocnika. W tym przypadku wymagane jest pełnomocnictwo notarialne na złożenie, odbiór dokumentów i podpisywanie dokumentów w imieniu kandydata.


W czasie pandemii wirusa SARScoV-2 komplet dokumentów możesz dostarczyć pocztą/ kurierem na adres: Wyższa Szkoła Menedżerska (REKRUTACJA) 

ul. Kawęczyńska 36, 03-772 Warszawa

Rekrutacja ONLINE trwa od 10 maja do 20 września 2021 r.

(DOKUMENTY PRZYJMUJEMY OD 01 CZERWCA 2021)

 

Rekrutacja uzupełniająca od 21 września do 30 września 2021 r.

Komplet dokumentów należy składać w dziale rekrutacji
(główny budynek, na parterze, pokój F-004)

W czasie pandemii wirusa SARScoV-2 komplet dokumentów możesz dostarczyć pocztą/ kurierem na adres: Wyższa Szkoła Menedżerska (REKRUTACJA) 
ul. Kawęczyńska 36, 03-772 Warszawa

Sprawdź regulamin.

Tak. Proszę sprawdzić zarządzenia Kanclerza w sprawie zasad naliczania i uiszczania czesnego.

Obywatele polscy mogą wpłacać czesne w ratach miesięcznych od 1 semestru.
Cudzoziemcy mogą wpłacać czesne w ratach miesięcznych od 2 semestru.
Szczegóły na temat wysokości rat miesięcznych znajdziecie państwo w zarządzeniu Kanclerza w sprawie zasad naliczania i uiszczania czesnego.

Kandydaci dokonują wpłat na konto indywidualne które jest wygenerowane w systemie IRK.
W tytule przelewu należy wpisać nazwisko, imię, kierunek i stopień studiów.
Po otrzymaniu numeru albumu studenta w tytule przelewu wystarczy wpisywać ten numer.

Obcokrajowcy dokonują wpłat za przeprowadzenie rekrutacji na konto indywidualne które jest wygenerowane w systemie IRK.

W tytule przelewu należy wpisać nazwisko, imię, nr paszportu, po otrzymaniu numeru albumu studenta wystarczy wpisywać ten numer.
Obcokrajowcy dokonują wpłat za czesne w euro na konto walutowe.
Nr rachunku walutowego: PL58 1600 1462 1820 6340 1000 0022
KOD SWIFT Bank BNP Paribas: PPABPLPKXXX

Do procesu rekrutacji wymagane jest złożenie w terminie kompletu dokumentów i wniesienie opłaty za przeprowadzenie rekrutacji – przedmioty na świadectwie maturalnym i jego wyniki nie mają wpływu na przebieg procesu rekrutacyjnego.

Zajęcia na studiach niestacjonarnych są co 2 tyg. (sobota-niedziela)

Rekrutacja 2021 / 2022

Strefa kandydata

Poznaj naszą ofertę edukacyjną

 Instytut Nauk Prawnych, Administracji i Bezpieczeństwa

Studia I - II stopnia
STUDIA JEDNOLITE MAGISTERSKIE
STUDIA I STOPNIA
Studia I - II stopnia

Instytut Zarządzania i Nauk Technicznych

Studia I - II stopnia
Studia I stopnia
Studia I stopnia

Instytut Pedagogiki i Psychologii

Studia jednolite magisterskie
STUDIA JEDNOLITE MAGISTERSKIE
Facebook

rekru_online.png