Odbiór dyplomów

Szanowni Państwo,

według zaleceń Ministerstwa rekomendujemy dokumenty Dyplomowe odbierać korespondencyjnie:

https://www.gov.pl/web/nauka/srodowiskowe-wytyczne-w-zwiazku-z-czesciowym-przywracaniem-dzialalnosci-uczelni

https://wsm.warszawa.pl/uczelnia/wladze-uczelni/rektor/zarzadzenia/category/556-zarzadzenia-rektora-maj-2020-r

 

Proszę zwrócić uwagę na fakt, że w przesyłce (bez względu na to czy wybierzecie Państwo Pocztę czy kuriera) nie otrzymacie Państwo oryginału Dyplomu.

(Oryginał należy odebrać osobiście po wygaśnięciu pandemii).

 

W przypadku decyzji o dostarczeniu Państwu dokumentów za pośrednictwem Poczty lub przesyłką kurierską UPS wymagany jest wniosek.

Wniosek o przesłanie dokumentów  możecie Państwo przesłać jako załącznik w e-mailu (na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub/i listownie na adres Uczelni.

Prosimy o określenie w piśmie jaką formę wysyłki Państwo wybieracie. (opłata za wysyłkę jest po stronie Uczelni)

W pierwszej części dokumentu (aby wykluczyć zbieżność imienia i nazwiska) prosimy o podanie informacji, które doprecyzują Państwa osobę.

 (np. data i miejsce urodzenia, imiona rodziców, nazwisko rodowe, specjalność)

Wymagane jest podanie aktualnego telefonu kontaktowego, numeru albumu, daty obrony, kierunku studiów oraz uzyskanego tytułu. (Licencjat/Magister/Inżynier)

  W treści prosimy zawrzeć aktualny adres korespondencyjny oraz adnotację, że jesteście Państwo poinformowani o tym, że oryginał Dyplomu czeka na Państwa do odbioru osobistego na Uczelni po wygaśnięciu pandemii,

                   wtedy dwa odpisy Dyplomu oraz Suplement do Dyplomu i dwa jego odpisy wyślemy:

                   - Pocztą Polską - listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

                          lub (w zależności od Państwa decyzji)

                    -  kurierem UPS.

                   Pismo powinno zawierać odręczny, czytelny podpis.

W przypadku braku skanera dopuszczamy możliwość zrobienia zdjęcia oraz załączenia w email.

(Ważne jest aby treść była czytelna)

Prosimy aby wnioski zawierały wszystkie wskazane powyżej informacje, aby nie wydłużać procesu wysyłki.

Poczta wysyłana jest na Uczelni tylko w środy.

W kopercie będzie znajdowało się również pokwitowanie odbioru dokumentów.

Należy je uzupełnić oraz czytelnie podpisać a następnie wybrać jedno z poniższych form potwierdzenia odbioru:

1) wysłanie zdjęcia lub skanu pokwitowania jako załącznik w e-mailu,

2) skierowanie e-maila w którego treści będzie informacja o odbiorze dokumentów (należy je wyszczególnić),

3) odesłanie  pokwitowania Pocztą na adres Uczelni.

Odbór osobisty:

            Należy umówić się e-mailowo na konkretny dzień i godzinę odbioru dokumentów na Uczelni poprzez adres:     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

        W treści e-maila proszę podać dwa różne dni i dwie różne godziny jako propozycja z dogodnego terminu odbioru dokumentów

(np.  piątek godzina 12:00, wtorek godzina 9:00)

Jeśli nie otrzymacie Państwo e-maila zwrotnego o zapisie Państwa na dany dzień i daną godzinę oznacza to, że nie ma uzasadnienia dla zjawienia się na Uczelni i wymagania przyjęcia.

Musimy przestrzegać ściśle określonych zasad:

      1. Obowiązuje punktualność.

      2.  Do budynku Uczelni wchodzą tylko Absolwenci oraz osoby, które były Studentami Uczelni i chcą odebrać swoje dokumenty.

     3 .Wymagane są środki ochrony osobistej (maseczka bądź inna forma zasłonięcia ust oraz nosa oraz dezynfekcja dłoni)

     4. Na portierni Uczelni należy przedstawić się i podać cel wizyty.

     5. Następnie kierujecie się Państwo do Dziekanatu do okienka nr 3

     6. Po każdym odbiorze następuje dezynfekcja blatu stanowiska. Dopuszczamy możliwość przyniesienia własnego długopisu.

     7. Proszę pamiętać o zabraniu ze sobą ważnego dokumentu tożsamości oraz legitymacji studenckiej, jeśli ktoś z Państwa jej nie zwrócił.

      Plan odbiorów osobistych od poniedziałku do piątku w dniach 1.-18.12.2020r.:

8:30-8:40
8:45-8:55
9:00-9:10
9:15-9:25
9:30-9:40
9:45-9:55
10:00-10:10
10:15-10:25
10:30-10:40
10:45-10:55
11:00-11:10
11:15-11:25
11:30-11:40
11:45-11:55
12:00-12:10
12:15-12:25
12:30-12:40

 Na tą chwilę nie planujemy weekendowych dyżurów.

 UWAGA:  sprawy dotyczące duplikatów Dyplomów, odpisów w języku obcym proszę kierować na adres:

e- mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.        

 

 aktualizacjia: 2.12.2020r. godz. 14:10-Sekretariat Dyplomów

                     

Telefon: 22 59 00 821

Numer konta bankowego  na który należy wpłacać za duplikaty dyplomów  itp. 

WSM w Warszawie BRE Bank S.A Oddział Korporacyjny w Warszawie

68 1140 1010 0000 5201 8300 1010

 

 

 

 

Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

ul. Kawęczyńska 36
03-772 Warszawa

rektorat@mac.edu.pl
tel. 22 59 00 700 / fax 22 81 80 052


BIP

logo footer 2018 b
Facebook