Plan pracy - Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Plan pracy

Plan pracy Międzywydziałowego Koła Naukowego Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie „MiKoNa"

na rok akademicki 2012/2013


Grudzień:

  • Umieszczenie strony WWW Koła na serwerze wsm.warszawa.pl
  • Przeprowadzenie rekrutacji wśród studentów różnych wydziałów.
  • Podział Koła na sekcje. Dokonanie wyboru władz Koła oraz przewodniczących poszczególnych sekcji.
  • Rozruch pracy „MiKoNa"- promocja.
  • Organizowanie zebrań poświęconych aktualnym problemom Koła.
  • Współorganizacja (ze studentami z Ukrainy) wieczoru wigilijnego dla wszystkich studentów, pracowników naukowych, administracyjnych z udziałem Władz Uczelni.

 

Styczeń:

  • W ramach współpracy - pomoc przy organizacji, opieka nad przebiegiem konkursu „Debiut Roku" pod patronatem prof. J. Buzka.
  • Pomoc w organizacji i przebiegu cyklu wykładów otwartych warszawsko - praskich, poświęconych podstawowym zagadnieniom wiary chrześcijańskiej.
  • Organizacja (prowadzenie konferansjerki) imprezy inauguracyjno-integracyjnej. Inauguracja MiKoNa oraz integracja studentów, przedstawicieli Uczelni/Kół naukowych kooperujących z Międzywydziałowym Kołem Naukowym WSM.
  • Przygotowanie warsztatów z pisania pism procesowych. „Warsztaty z pisania pism procesowych" to cykl dwóch spotkań mających za zadanie zaprezentowanie uczestnikom najważniejszych zagadnień związanych z poprawnym sporządzaniem pism procesowych w postępowaniu cywilnym przed sądem I instancji. Warsztaty mają przede wszystkim charakter praktyczny – po pierwszym spotkaniu o charakterze teoretycznym, każdy z uczestników będzie miał możliwość sporządzenia własnego pozwu do zaprezentowanego stanu faktycznego. Przygotowane pisma, sprawdzone przez doświadczonych praktyków, zostaną omówione na drugim spotkaniu, gdzie odkryjemy dodatkowo najważniejsze tajniki dobrego pozwu. W ramach warsztatów przewidziany jest też konkurs - spośród przygotowanych prac wyłonimy najlepszą, której autora uhonorujemy nagrodą książkową o tematyce związanej z procesem cywilnym.

 

Luty:

  • Wspieranie rozwoju naukowego studentów w ramach nowego, elitarnego programu „Primus Academy", który daje najzdolniejszym studentom możliwość zdobycia nowych umiejętności i doświadczeń, będący pewną formą stypendium dla wybitnych.
  • Systematyczne umieszczanie informacji dotyczących działalności Koła (aktualnych i minionych wydarzeń) w uczelnianej gazecie „Feniks".
  • Organizacja warsztatów z zarządzania czasem „Kwestia czasu". Warsztat będzie oparty o grę strategiczną „Kwestia Czasu", która oznacza firmę w pigułce, symulator zachodzących w niej mechanizmów, współzależności i wyzwań. Gra pokazuje ją w „stanie podgorączkowym", czyli w sytuacji, w której trzeba reagować szybko i sprawnie, bo każda chwila może okazać się decydująca.
  • Selekcjonowanie artykułów, redagowanie publikacji pokonferencyjnej. Publikacja ukaże się w maju, w dzień międzynarodowej konferencji naukowej.

 

Marzec:

  • Organizacja Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt.: „Edukacja- religia wobec współczesnych przemian. I edycja".
  • Współorganizacja spotkania wielkanocnego dla wszystkich studentów, pracowników naukowych, administracyjnych z udziałem Władz Uczelni.
  • Przygotowanie balu maskowego „Mój zaczarowany świat" dla dzieci z wybranego domu dziecka.
  • Organizacja szkolenia „Autoprezentacja – kreowanie wizerunku skutecznego managera".

 

Kwiecień:

  • Organizowanie wyjazdu szkoleniowo-poznawczego do placówek naukowych, wystawowych i instytucji, realizujących podobne cele i działania „MiKoNa".
  • Organizacja Studenckiej Konferencji Naukowej pt.: „Poziom i jakość życia w dobie kryzysu".
  • Wyjazd integracyjny do Zakopanego.
  • Organizacja szkolenia „Asertywność- trening skutecznej komunikacji".

 

Maj:

  • Organizacja Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt.: „Dylematy organizacji i funkcjonowania władz publicznych w Polsce". Wydanie publikacji pokonferencyjnej.
  • Udział/organizacja Pikniku Naukowego połączonego z dniem otwartym Wydziałów: Menedżerskiego, Prawa i Administracji, Nauk Społecznych oraz Informatyki Stosowanej i Technik Bezpieczeństwa.
  • Organizacja seminarium naukowego pt.: „Etyka zawodowa", poprowadzona przez Opiekuna Koła - prof. Pawła Czarneckiego.

 

Czerwiec:

  • Redagowanie/wydruk czasopisma Studenckie Zeszyty Naukowe WSM w Warszawie.
  • Przygotowanie rocznego sprawozdania z dotychczasowej działalności Koła.
  • Analiza raportów zrealizowanych w ramach Koła projektów naukowo-badawczych.

 

Informujemy, iż „Plan pracy" Koła stanowi dynamiczną ramówkę i będzie systematycznie uzupełniany.

rekr napis

Masz pytania dotyczące rekrutacji dzwoń pod numer tel. 22 59 00 730