Nie. Proces rekrutacji jest dwuetapowy:

  • Etap pierwszy – rekrutacja w systemie on-line
  • Etap drugi – dostarczenie kompletu dokumentów

- Na stronie www.wsm.warszawa.pl kliknij REKRUTACJA ONLINE
- Załóż konto (rejestracja)
- W czasie rejestracji podasz swój adres email, który będzie Twoim loginem
- Na podany przez Ciebie adres email otrzymasz link aktywacyjny do systemu IRK
- Zaloguj się do systemu IRK
- Uzupełnij wymagane pola: dane osobowe – zdjęcie - wykształcenie – kierunek – deklaracje - wybór planu finansowania oraz w przypadku osób rekrutujących się na studia II stopnia – dyplom.
- Z zakładki „wydruki” pobierz i wydrukuj podanie
- Niezwłocznie po rekrutacji w systemie IRK przyjdź do Działu Rekrutacji WSM z kompletem dokumentów

Wymagane dokumenty (OBYWATEL POLSKI)
- Podanie o przyjęcie (kwestionariusz wydrukowany z systemu IRK)
- oryginał, odpis lub duplikat świadectwa dojrzałości wraz z kserokopią
- świadectwo ukończenia szkoły średniej wraz z kserokopią (w przypadku kandydatów posiadających nową maturę)
- dyplom ukończenia studiów wyższych wraz z kserokopią (dotyczy kandydatów na studia II stopnia)
- dowód osobisty wraz z kserokopią
- 1 aktualne zdjęcie, takie jak zostało wgrane do systemu IRK (format 35x45mm)
- potwierdzenie wniesienia opłaty wpisowej na konto Uczelni (patrz promocje)
Przyjmujemy tylko komplet dokumentów

Rekrutacja na semestr jesienno-zimowy trwa od 11 czerwca 2018 do 28 września 2018 r.

Wymagane dokumenty (OBCOKRAJOWIEC)
- Podanie o przyjęcie (kwestionariusz wydrukowany z systemu IRK)
- oryginał świadectwa dojrzałości lub dokumentu równoważnego
- oryginał dyplomu ukończenia studiów wyższych (dotyczy kandydatów na studia II stopnia)
- Tłumaczenia przez tłumacza przysięgłego w Polsce (świadectwo, dyplom, zaświadczenie lekarskie)
- zaświadczenie z kuratorium oświaty o uznawalności świadectwa/dyplomu, jeżeli jego uznanie za równoważne z odpowiednikiem Polskim nie może nastąpić na podstawie umowy międzynarodowej
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów
- Paszport
- Wiza
- Ubezpieczenie
- 1 aktualne zdjęcie, takie jak zostało wgrane do systemu IRK (format 35x45mm)
- zaświadczenie o zameldowaniu w Polsce lub umowa najmu (jeśli student nie będzie mieszkał w domu studenta)
- certyfikat potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie B2 (lub języka angielskiego w przypadku studiów w języku angielskim)
- potwierdzenie wpłaty wpisowego i czesnego za 1 semestr na konto Uczelni (patrz promocje)
Jeśli w imieniu studenta dokumenty będzie składała inna osoba, będzie potrzebne pełnomocnictwo notarialne na złożenie, odbiór i podpisywanie dokumentów w imieniu studenta oraz tłumaczenie tego pełnomocnictwa.
W terminie późniejszym można dostarczyć: wizę, polisę ubezpieczeniową, potwierdzenie zameldowania lub umowa najmu.

Tak, ponieważ od razu podpisujemy umowę o studiowaniu i wydajemy decyzję o przyjęciu. Jeśli student z jakiegoś powodu nie ma możliwości dostarczenia dokumentów osobiście, może to zrobić za pośrednictwem pełnomocnika. W tym przypadku wymagane jest pełnomocnictwo notarialne na złożenie, odbiór dokumentów i podpisywanie dokumentów w imieniu kandydata.

Rekrutacja na semestr jesienno-zimowy trwa od 11 czerwca 2018 do 28 września 2018 r.

Komplet dokumentów należy składać w dziale rekrutacji
(główny budynek, na parterze, pokój F-004)

Tak. Aby skorzystać z promocji wpisowego należy złożyć komplet dokumentów w terminach promocji. Sprawdź regulamin.

Tak. Proszę sprawdzić zarządzenia Kanclerza w sprawie zasad naliczania i uiszczania czesnego.

Obywatele polscy mogą wpłacać czesne w ratach miesięcznych od 1 semestru.
Cudzoziemcy mogą wpłacać czesne w ratach miesięcznych od 2 semestru.
Szczegóły na temat wysokości rat miesięcznych znajdziecie państwo w zarządzeniu Kanclerza w sprawie zasad naliczania i uiszczania czesnego.

Obywatele polscy wpłat dokonują na konto indywidualne które jest wygenerowane w systemie IRK.
W tytule przelewu należy wpisać imię, nazwisko, nr pesel, po otrzymaniu numeru albumu studenta wystarczy wpisywać ten numer.

Obcokrajowcy dokonują wpłat w euro na konto walutowe

PLUS BANK S.A. ul. Ostrobramska 77; 04-175 Warszawa
1/ Ukraina - 42 1680 1248 0000 3000 2252 0759
2/ Słowacja - 44 1680 1248 0000 3000 2252 4506
3/ Czechy - 91 1680 1248 0000 3000 2252 4533
KOD SWIFT BANKU(BIC Code)PLUS BANKU do przelewów zagranicznych TO : IVSEPLPP

W tytule przelewu należy wpisać imię, nazwisko, nr paszportu, po otrzymaniu numeru albumu studenta wystarczy wpisywać ten numer.

Do procesu rekrutacji wymagane jest złożenie w terminie kompletu dokumentów i wniesienie opłaty rekrutacyjnej (patrz promocje) – przedmioty na świadectwie maturalnym i jego wyniki nie mają wpływu na przebieg procesu rekrutacyjnego.

Zajęcia na studiach niestacjonarnych są co 2 tyg. (sobota-niedziela)

Dla obywateli polskich:

 
  • Od 1 września 2018 r. do zakończenia rekrutacji – wpisowe wynosi  350 zł

Dla cudzoziemców:

 
  • od  1 września 2018 r. do zakończenia rekrutacji  - wpisowe wynosi 200 €

Dla Absolwentów:

 
  • Od  11 czerwca 2018 r. do 28 września 2018r. – wpisowe wynosi 0 zł
Rekrutacja 2018 / 2019

Strefa kandydata

Poznaj naszą ofertę edukacyjną

Wydział Nauk Społecznych i Administracji

Studia I - II stopnia
Studia I - II stopnia
Studia jednolite magisterskie
STUDIA JEDNOLITE MAGISTERSKIE
Studia I - II stopnia

Wydział Menedżerski i Nauk Technicznych

Studia I stopnia
Studia I stopnia
Studia I stopnia
Studia I - II stopnia
Facebook