COVID-19: Zawieszenie wszystkich zajęć dydaktycznych, konferencji oraz wydarzeń.
Wszystkich interesantów prosimy o kontakt na adresy mailowe - nie osobiście.
Zajęcia odbywać się będą w trybie online na platformach Moodle oraz MS Teams

Opiekunowie grup

Dziekanat Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości
tel. 225900753, fax 225900755

Godziny pracy Dziekanatu WSM (od 28.02.2020r. do 28.06.2020 r.):

  • poniedziałek             (dzień pracy wewnętrznej)
  • wtorek                      (dzień pracy wewnętrznej)
  • środa   08.00- 15.00 /przerwa 12.00-12.30/
  • czwartek         (dzień pracy wewnętrznej)
  • piątek  08.00- 15.00 /przerwa 12.00-12.30/
  • sobota  08.30- 14.00 /przerwa 12.00-12.30/
  • niedziela       08:00-12:00 /w terminie: 22.III, 29.III, 21.VI,28.VI/

UWAGA STUDENCI!!!
W ZWIĄZKU Z NOWYMI PRZEPISAMI, ZAŚWIADCZENIA DLA STUDENTÓW-CUDZOZIEMCÓW BĘDĄ WYDAWANE NA PISEMNY WNIOSEK STUDENTA ZŁOŻONY NA 7 DNI PRZED JEGO FIZYCZNYM WYDANIEM W DZIEKANACIE.

 

LEGITYMACJE STUDENCKIE BĘDĄ WYDAWANE   PO DOPEŁNIENIU FORMALNOŚCI W DZIEKANACIE TJ. POD WARUNKIEM UISZCZENIA WYMAGANYCH OPŁAT , PODPISANIA ŚLUBOWANIA AKADEMICKIEGO ORAZ  POD WARUNKIEM, IŻ WPROWADZONE DANE W SYSTEMIE REKRUTACYJNYM  IRK-A BYŁY POPRAWNE (ZDJĘCIA DO LEGITYMACJI WE WŁAŚCIWYM FORMACIE, DOSTARCZONY KOMPLET DOKUMENTÓW).

Szanowni  Państwo zgodnie z Zarządzeniem Rektora WSM w Warszawie 1/03/2020 r. w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-coV-2 wśród członków społeczności Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie zostają wprowadzone określone zasady zapobiegania i przeciwdziałania m.in odwołuje się zajęcia dydaktyczne zaplanowne w dniach 12-31 marca 2020 r.  Zajęcia dydaktyczne zostają przeniesione na zdalną formę zalecaną przez MNiSW. Zdalna forma zajęć będzie odbywała się z wykorzystaniem Naszej platformy e-learningowej. Materiały dydaktyczne zostaną udostępnione w formie e-learningowej. Szczegółowe informacje zawiera powyższe Zarządzenie Rektora. 

Jednocześnie uprzejmie informujemy, iż w trosce o bezpieczeństwo Państwa i Pracowników bardzo prosimy o kontakt e-mailowy  a nie osobisty z pracownikami Centrum ds. Obsługi Dydaktycznej. W związku z tym, iż zawieszone zostały zajęcia dydaktyczne Dziekanat, Sekretariat, Dział Nauczania i Rekrutacja nie będą pełniły dyżur w soboty i niedziele do dnia 31.03.2020 r. Na czas zawieszenia zajęć dydaktycznych pozostawiamy dyżur w środy i piątki w godz. 10.00-14.00. W pozostałe dniu w tygodniu Pracownicy w/w Centrum wykonują swoją pracę w trybie on-line.

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 marca 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie studiów przytaczam:  „§45a.Elektroniczne legitymacje studenckie, których ważność została potwierdzona w pierwszym semestrze roku akademickiego 2019/2020, zachowują ważność do dnia 31 maja 2020r., bez konieczności potwierdzenia ich ważności w sposób określony w§21ust.1.”.

Jeżeli ktoś z Państwa będzie potrzebował dokumentu potwierdzającego status Studenta WSM prosimy o kontakt e-mailowy w tej sprawie z opiekunem swojego semestru w Dziekanacie WSM.

Studenci, którzy nie odebrali jeszcze swoich legitymacji z Dziekanatu WSM proszeni są o kontakt e-mailowy z Dyrektorem Centrum ds. Obsługi Dydaktycznej mgr K. Szymańską: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. celem uzgodnienia trybu i warunków dokonania odbioru.

Za wszelkie utrudnienia i niedogodności serdecznie przepraszamy.

 

  • Natalia Chłoń
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 225900749
  • Kierunek: Informatyka - 49 DR, 47 DR
    Tok I
  • mgr Sylwia Leonarczyk
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 225900756
    Kierunek: Informatyka - 43 DR, 45 DR
    Kierunek: Zarządzanie - 47 AK, 47 AKB, 45 AA
    Kierunek: Zarządzanie i inżynieria produkcji gr: 43 CR
  • Tok II
  • mgr Łukasz Kuzdak
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 225900758
    Kierunek: Finanse i Rachunkowość gr:49 MC,  47 MC,45MC, 49 MA, 45MA
    Kierunek: Zarządzanie i inżynieria produkcji: 47 CR, 45 CR
  • Kierunek: Zarządzanie gr: 47 AA, 45 AC
    Tok I
  • mgr Wioleta Puch
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 22 59 00 757
    • Kierunek: Zarządzanie gr: 49 AA, 49 AC, 47 AC

Katarzyna Niewińska

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. 225900783

Kierunek: Zarządzanie: 49 AK, 49 AH, 47.AH

Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji: 49 DR

  • mgr Aneta Czuba
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel. 22 59 00 782
    Kierunek: Zarządzanie: 49 MD,  47 MD
    Tok II

Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

ul. Kawęczyńska 36
03-772 Warszawa

rektorat@mac.edu.pl
tel. 22 59 00 700 / fax 22 81 80 052


BIP

logo footer 2018 b
Facebook

rekru_online.png